Porsche 911 GT3 - vylepšení výbornéhoPorsche 911 GT3 je nejsportovnější model značky a do letošního roku vstupuje výrazně vylepšen. Má nižší hmotnost, zvýšený výkon motoru a další vylepšení. 
Předchozí model Porsche 911 GT3 měl výborné vlastnosti, ale vedení firmy se rozhodlo jej ještě vylepšit. Práce byla svěřena divizi Porsche motorsport ve Weisachu a výsledkem je automobil s koncentrací vývojových poznatků sportovního oddělení za celých 50 let činnosti. Jedná se o čisté sportovní náčiní homologované pro běžný provoz s jen malými ústupky nutnému pohodlí. Interiér je pouze dvoumístný, aby se zbytečně nezvyšovala hmotnost.
Velký důraz byl kladen na vylepšení parametrů motoru. Hlavní úsilí bylo zaměřeno na redukci hmotnosti pohyblivých součástí šestiválce (objem 
Úpravami prošel také podvozek. Proti předchozímu modelu byly použity ještě tužší pružiny, tlumiče a zkrutné stabilizátory na obou nápravách. Odpružení umožňuje nejen změnu výšky karosérie, ale také nastavení tuhosti, přední náprava dokonce umožňuje nastavovat kinematiku nápravy. Zadní náprava má čtyřpolohově nastavitelnou tuhost stabilizátoru a je připravena pro montáž závodních pružin na jednoplášťové plynové tlumiče. Posíleny byly také brzdy. Oproti předchozímu modelu narostly na rozměru i počtu pístků ve třmenech. Přední kola jsou bržděny dutými, příčně vrtanými kotouči o rozměrech 350 x 
Také na vnějším vzhledu jsou vidět změny. Jejich cílem však nebyl agresivnější vzhled, ale vyšší aerodynamická účinnost, neboť GT3 dokáže uhánět rychlostí vyšší než 
Interiér se snaží připomínat o jaký druh vozu se jedná logem GT na kobercích, madle ruční brzdy, dveřích a na otáčkoměru uprostřed přístrojového panelu. Standardní barvou vnitřku vozu je černá. Nová jsou skořepinová sedadla vyrobená z nového materiálu a spoří se jimi téměř 
Porsche 911 GT3 se po modernizačním zásahu ještě více přiblížilo k ryzím závodním vozům aniž by výrazně omezilo komfort posádky. Všechny tyto superlativy ve výkonové oblasti jako je zrychlení z 0-
 
  
