Čelní náraz
Struktura karoserie se ukázala jako mimořádně dobrá. Mechanismus dveří a karoserie v jejich blízkosti utrpěly jen velmi malé deformace a dveře tak mohly být i po nárazu normálně otevřeny a zavřeny. Řidičův airbag byl posouzen jako stabilní ochrana jeho hlavy. Oblast u řidičových kolen by mohla způsobit vážné zranění, jestliže by jeho nohy narazily do těchto nemilosrdných komponentů, jako je například kryt šroubů středového panelu, připevňovací konzola a sloupek zámku. Oblast v prostoru pedálů u řidiče přidala riziko zranění uvolněným bodem sváru a ztrátou pevnosti během nárazu.
Boční náraz
Při nárazu došlo k rychlému pohybu řidičovy hlavy v kontaktu s konstrukcí natažené střechy, což by mohlo zvýšit riziko zranění pro vyšší cestující. Automobil nebyl vybaven bočními airbagy, přesto byl řidič chráněn dobře. S2000 je totiž ve dveřích opatřena hustým pěnovým blokem, který pomohl ochránit řidiče před bočním nárazem. S2000 má i velmi silný práh, který také napomohl před protlačením karoserie směrem k řidiči.
Ochrana dětí
V automobilu nebylo žádné stálé varování před použitím dětské sedačky s orientací proti směru jízdy na místě spolujezdce. Jelikož je S2000 dvousedadlový automobil a v testech byly použity dvě figuríny, nebyl již prostor pro umístění dětských sedaček k tomuto testu.
Ochrana chodců
S2000 podala velmi slabé výsledky v této části testů, což je špatné ve srovnání s jinými moderními (poslední dobou testovanými) modely Hondy. Například CR-V zde dosáhlo ohodnocení třemi hvězdičkami. Honda se k tomu vyjádřila, že S2000 ještě předcházela jejímu rozhodnutí uvedení řady ochranných opatření pro chodce již v konstrukci designu. Společnost Honda má v úmyslu včlenit opatření na zlepšení ochrany chodců do všech jejich budoucích designů.
Historie modelu a bezpečnostní výbava
S2000 byla uvedena v roce 1999. Model pro rok 2002 je vybaven tímto standardním bezpečnostním vybavením - dvojice čelních airbagů, předpínače a omezovače tlaku u bezpečnostních pásů a ABS.